Талапкерге коюлган талаптар:
– Аудит, бухгалтердик эсеп, финансы ЖЕ экономика чөйрөсүндөгү жогорку билим;
– Финансы же банк секторунда 5 жылдан баштап, анын ичинде ички аудит чөйрөсүндө 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;
– КРнын мыйзамдарын, бухгалтердик эсептин жана ички аудиттин эл аралык стандарттарын билүүсү;
– Расмий каттарды жана отчетторду сабаттуу жаза билүү;
– Мыкты жазуу жана оозеки байланыш көндүмдөрү;
– Компьютерди жана оргтехниканы ишенимдүү колдонуучу.
Негизги милдеттери:
– Ички аудитордук текшерүүлөрдү пландаштыруу жана жүргүзүү;
– Директорлор кеңешине жана банк Башкармасына отчетторду жана сунуштамаларды даярдоо;;
– Ички контроль, тобокелдиктерди эсепке алуу жана башкаруу системаларынын натыйжалуулугуна баа берүү;
– Аныкталган тартип бузууларды четтетүүнү контролдоо;
– Тышкы аудиторлор жана жөнгө салуучулар менен өз ара аракеттенүү;
– Директорлор Кеңешинин тапшырмасы боюнча пландан тышкаркы текшерүүлөрдү жүргүзүү.
Резюмени төмөнкүлөргө жөнөтүү керек: info@slc.kg
Квалификациялык талаптар:
1. Талап кылынган билим деңгээли: жогорку экономикалык билим;
2. Иш тажрыйбасы: банк же финансы чөйрөсүндө 5 жылдан кем эмес, мында кредиттөөдө 4 жылдан кем эмес, жетекчилик кызматта 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы. Лизинг тармагындагы практикалык тажрыйба артыкчылык болуп саналат.
3. Талап кылынган билим деңгээли: лизинг ишин жөнгө салуучу Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын, ошондой эле лизинг ишине байланыштуу башка ченемдик-укуктук актыларды билүү.
4. Көндүмдөр:
* лидерлик жана стратегиялык ой жүгүртүү, комплекстүү башкаруу чечимдерин кабыл алуу, иш-чараларды талдоо, пландаштыруу жана координациялоо жөндөмү;
* милдеттерди так аныктоо жана артыкчылыктарды белгилөө, компетенциясына кирген маселелер боюнча өз убагында чечимдерди чыгаруу жана кабыл алуу жөндөмдүүлүгү;
* алынган маалыматты уюштуруу жана иштетүү мүмкүнчүлүгү;
* бизнес-пландарды, инвестициялык долбоорлорду баалоону иштеп чыга билүү;
* чоң маалымат көндүмдөрү;
* аналитикалык материалдарды, отчетторду, докладдарды, презентацияларды даярдоо;
* техниканы өздөштүрүү жана өз ойлорун жазуу жүзүндө да, оозеки түрдө да сабаттуу айтуу.
Функционалдык милдеттери:
Функционалдык милдеттерге төмөнкүлөр кириши мүмкүн, бирок алар менен чектелбейт:
* Компаниянын жалпы, лизинг саясатын, стратегиялык жана учурдагы пландарын, бюджеттерин жана лизинг чөйрөсүндөгү ченемдик-укуктук базаны иштеп чыгуу жана ишке ашыруу.
* Лизинг портфелинин мониторинги, бюджеттин аткарылышын жана ресурстардын кайтарымдуулугун, операциялардын ички документтерге шайкештигин көзөмөлдөө.
* Лизинг продуктуларынын рыногун талдоо, жаңы өнүмдөрдү жана технологияларды иштеп чыгуу жана киргизүү, процесстерди жакшыртуу жана жөнөкөйлөтүү боюнча сунуштарды киргизүү.
* Кызматкерлердин функционалдык милдеттерин пландаштыруу жана бөлүштүрүү.
* Лизинг предметтерин жеткирүү келишимдерин түзүү жана коштоо, алардын аткарылышын контролдоо, сапат, комплектүүлүк, жеткирүү мөөнөттөрү, бажылык тариздөө жана сервистик тейлөө маселелери боюнча берүүчүлөр менен өз ара аракеттенүү.
* Адистештирилген көргөзмөлөргө катышуу, жеткирүүчүлөрдүн жана кардарлардын өнөктөштүк тармагын өнүктүрүү.
* Кардарларга консультация берүү, арыздар боюнча документтердин пакетин түзүү жана талдоо, ыйгарым укуктуу органдардын кароосу үчүн сунуштарды даярдоо.
* Маалыматтар базасын жүргүзүү жана лизинг операциялары боюнча башкаруу отчетторун даярдоо.
Резюмени төмөнкүлөргө жөнөтүү керек: info@slc.kg